Back To Top.
Wypełnione i zeskanowane kwestionariusze prosimy składać drogą elektroniczną na skrzynkę mailową szkoły (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), przesyłać pocztą tradycyjną na adres szkoły (ul. Saperów 20, 82-300 Elbląg) lub dostarczyć do sekretariatu szkoły. Zapraszamy również do odwiedzania naszego profilu na platformie Facebook (Zespół Szkół Pijarskich w Elblągu).
Rozdział 1 – informacje ogólne
1. Rekrutacja do szkoły odbywa się w trzech etapach:
Etap I – składanie dokumentów
Etap II – spotkanie z rodzicami
Etap III – informacja o przyjęciu ucznia do Szkoły
Rozdział 2 – etapy rekrutacji
Etap I – składanie dokumentów
1. W sekretariacie szkoły należy złożyć następujące dokumenty (tylko osoby, które dostarczyły komplet dokumentów, będą uczestniczyły w rekrutacji do szkoły):
- podanie rodziców i kwestionariusz ucznia – do pobrania w sekretariacie lub na stronie: [pobierz] . Do kwestionariusza można dołączyć opinię ks. Proboszcza lub innego duszpasterza rodziny.
- dwa zdjęcia legitymacyjne,
- opinię wychowawcy klasy z aktualnej szkoły.
Etap II – spotkanie z rodzicami
1. O terminie spotkania rodzice zostaną zawiadomieni, z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Istnieje możliwość zmiany terminu rozmowy po wcześniejszym ustaleniu z sekretariatem szkoły.
Etap III – informacja o przyjęciu ucznia do szkoły
1. Informacja o przyjęciu zostanie przekazana przez Szkołę drogą mailową lub telefonicznie.